سه‌شنبه ۲۱ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۵
کد خبر52877

رضایتمندی ۸۵ درصدی شهروندان از بازخورد تماس با ۱۳۷ شهرداری تبریز

137

نزدیک به ۸۵ درصد از مجموع بازخورد انجام یافته در قبال کلیه تماس های صورت گرفته با مرکز مدیریت شهری ۱۳۷ شهرداری تبریز در دی ماه سالجاری مورد رضایت شهروندان قرار گرفته است.

به گزارش شهریار، بنا بر اعلام مرکز مدیریت شهری ۱۳۷ شهرداری تبریز، در دی ماه سالجاری ۱۸۹۶۹ تماس از سوی شهروندان صورت گرفته که از این میان ۷۹۱۲ تماس ثبت شده است.

از این تعداد تماس ثبت شده، ۶۵۸۳ تماس منجر به اقدام اجرایی و ۱۳۲۹ تماس در دستور کار بررسی و کار کارشناسی جهت اقدام قرار گرفته است. از مجموع تماس های دریافتی غیر از موارد مذکور، ۱۱۰۵۷ تماس مربوط به اقدامات مشاوره و راهنمایی میهمانان، گردشگران و موارد تکراری بوده است.

نکته جالب توجه اینکه از مجموع ۷/۱۷ درصد بازخورد انجام یافته از کلیه تماس های صورت گرفته، ۸۴/۶۹ درصد میانگین رضایتمندی حاصل شده است.

بر اساس اعلام مرکز مدیریت شهری ۱۳۷ شهرداری تبریز، شهرداری منطقه ۲ با دریافت ۱۲۶۰ تماس بیشترین و شهرداری منطقه ۹ با دریافت ۸۳ تماس کمترین میزان تماس دریافتی را از سوی شهروندان داشته اند که البته تماس گیرندگان با شهرداری منطقه ۹ به همراه منطقه ۸، صد درصد بازخورد مثبت دریافت کرده اند.

همچنین از مجموع تماس های دریافتی موضوعاتی همچون برفروبی، سد معبر، آسفالت و جداول و جمع آوری زباله به ترتیب بیشترین موارد مورد اشاره شهروندان به مرکز مدیریت شهری ۱۳۷ شهرداری تبریز بوده است.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.
4 + 7 =